środa, 14 listopada 2012

koktajl z jagód.





Dzisiejszym rankiem otwierając jak co dzień lodówkę, zastanawiałam się CO TU ZJEŚĆ? Kanapki już zdecydowanie mi się znudziły, dlatego za każdym razem muszę kombinować jak urozmaicić sobie śniadania. Raz są to płatki z mlekiem, raz naleśniki czy pancakes, jajecznica i tak dalej i tak dalej, a dzisiaj widząc słoik jagód ( zapasy od przyszłej teściowej - PYCHA ), jogurt naturalny i mleko, stwierdziłam "czemu nie koktajl ?"
I tym sposobem stworzyłam pyszny i wartościowy posiłek - dodając wcześniej przygotowaną granolę ! Polecam ! :))

A co mi było potrzebne do koktajlu?

3 łyżki jagód ( jagody które mam w słoiczkach to coś na zasadzie kompotu - ale mogą być też mrożone wtedy dodajcie troszkę więcej )
5 łyżek jogurtu naturalnego
100 ml mleka
1 łyżeczka cukru - jeśli ktoś lubi słodkie koktajle

Wszystkie składniki ze sobą miksujemy w mikserze kielichowym lub jak w moim przypadku za pomocą blendera :) Dodajcie ulubione płatki, muesli lub przygotowaną granolę. 

SMACZNEGO :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz